Settembre nova infurmazione da l'Amministrazione Generale di Dogana

01 Amministrazione Generale di e Dogane: E Misuri per l'Amministrazione di l'urigine di l'Importazione è l'Esportazione di Merchenzie sottu à l'Arrangement Early Harvest di l'Accordu di Cummerciu Liberu Cina-Honduras entreranu in vigore u 1 di settembre.

L'annunziu No.111,2024 di l'Amministrazione Generale di Dogana hà promulgatu e Misura Amministrativa di e Dogane di a Republica Populare Chine nantu à l'Arrangement di u Guvernu di a Republica Populare Chine è a Republica Populare Chine nantu à a Prima Raccolta di u Liberu. Accordu cummerciale.

E Misure, entrate in vigore u 1 di settembre di u 2024, stipulanu in dettaglio a qualificazione di l'origine, l'applicazione di u certificatu d'origine è e prucedure di dichjarazione doganale per l'importazione è l'esportazione di merchenzie in virtù di l'accordu di cugliera precoce di l'Accordu di Cummerciu Liberu Cina-Honduras.

02 Amministrazione generale di e dogane: e misure amministrative per a visa di certificatu d'origine per e merci d'esportazione saranu implementate da u 1 di settembre.

L'Amministrazione Generale di Dogana hà emessu e Misura Amministrativa di a Republica Populari Chine nantu à u Certificatu d'origine di l'esportazione di merchenzie (Ordine No.270 di l'Amministrazione Generale di Dogana), chì entrerà in vigore u 1 di settembre di u 2024.

Queste Misure sò applicabili à l'amministrazione di visa di certificatu d'origine non preferenziale, certificatu d'origine GSP è certificatu d'origine preferenziale regiunale.

Amministrazione Generale di Dogana: Implementa u sistema di certificatu di u Processu di Kimberley da oghje

Per rializà i so obblighi internaziunali, mantene a pace è a stabilità in a regione Africa è piantà u cummerciu illegale di diamanti di cunflittu, l'Amministrazione Generale di Dogana hà emessu e Disposizioni nantu à l'Amministrazione di a Republica Populare Chine nantu à l'Implementazione di u Certificatu di Processu Kimberly. Sistema (Decretu 269 di l'Amministrazione Generale di Dogana), chì entrerà in vigore u 1 di settembre di u 2024.

Queste disposizioni sò applicabili à l'amministrazione doganale di l'implementazione di u sistema di certificatu di prucessu Kimberley per l'importazione è l'esportazione di diamanti grezzi.

04 Amministrazione Generale di Dogana: aumentà a stampa in self-service di certificati d'origine preferenziali esportati in Malesia è Vietnam

Per ottimisà ulteriormente l'ambiente di l'affari portu, prumove a facilitazione di u cummerciu transfruntier, l'Amministrazione Generale di Dogana hà decisu da u 1 di settembre di u 2024, aumentà l'accordu di partenariatu ecunomicu cumpletu regiunale (RCEP) sottu u certificatu d'origine di Vietnam è a liga di u Populu Corsu. A Republica di Cina è i paesi di l'Asia sud-orientale cumpletu accordu quadru di cooperazione ecunomica sottu Malaysia, certificatu d'origine di Vietnam per certificatu di stampa d'auto-aiutu.

L'altri affari anu da esse realizatu in cunfurmità cù l'Annunziu No.77,2019 di l'Amministrazione Generale di e Dogane (Annunziu nantu à a Prumozione Comprehensive di l'imprese d'autoserviziu di certificati d'origine).


Tempu di Postu: Settembre-10-2024